Дипломна магістерська робота на тему – УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У
МІЖКУЛЬТУРНОМУ СЕРЕДОВИЩІ на прикладі туристичної компанії.
Спеціальніст – Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Дипломна робота за освітньо-кваліфікаційним рівнем “магістр”. Робота захищалась у 2009 році У ТНЕУ на відмінно.
129 сторінок – ЗМІСТ
ВСТУП.4-6
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У МІЖКУЛЬТУРНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
1.1 Поняття реклами та її місце в системі маркетингових комунікацій…..7-10
1.1.1 Види та функції реклами……………………………………………….11-17
.
Підійде як магістрам по менеджменту маркетингу та рекламі. Можна переробити під власну тему . Всі деталі по телефону.